niedziela, 14 grudnia 2014

Hejka ludki :3
Nazywam się Martyna ,ale byłabym wdzięczna gdybyście mówili do mnie Chloe ^^ Njo to tak będę pisać dla was bloga o tematyce fairy tail i uprzedzam ,że nie wiem z kim będzie Lucynka . Zrobie wam takie supraise i wogule . Hje hje hje !
Aki :Ej mistrzu jej znowu odbija 
Zeref : Aki ta Chloe choruje na tzw. idiotyzm już jej nie pomożesz 
E Zeref bo jak cię zaraz walne to ci nawet ta twoja durna moc nie pomoże 
Hiro : Ogarnijcie się wszyscy !
AYE SiR !
Rin: I czego się tak wydzieracie?! Człowiek sobie pospać chce spokojnie a wy co !? Już północ jest !
Hikari: Odpuść im tym razem Rin !
Rin : A ty co o tym sądzisz Nizume ?
Nizume : *ciśnie na psp i ma słuchawki na uszach *
Dobra no to ja się zabieram za prolog a was dzieci kochane zostawie ze swoimi przemyśleniami 
Aoi: Ale my nie jesteśmy dziećmi !!
Hai hai...........

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz